понедељак, 22. август 2016.

Slane palačinke na drugačiji način

Ja volim palačinke na svaki mogući način...ove su mi se posebno dopale.


Sastojci:

375 ml mleka
2 jaja
150 g brašna
150 g izrendanog sira
pola kašičice soli
pola kašičice šećera
6 g praška za pecivo
1 puna kašika sitnije sečene mirođije / kopra
1 do 2 kašike ulja
ajvar

Prprema:
Umutiti jaja, dodati mleko, so, šečer i na kraju dodati brašno, izmešano sa praškom za pecivo.
Umutiti sve zajedno da dobijete glatku masu, bez grudvica i tek na kraju dodati izrendan sir i sitnije sečenu mirođiju.

U teflonski tiganj sipati nekoliko kapi ulja i zagrejati, sipati kutlaču mase u tiganj i pržiti dok vam ne porumeni donja strana, okrenuti drugu stranu i pržiti i nju, dok ne porumeni.
Kad ih trebate isipati iz tiganja, pomognite se sa spatulom, jer se sir malo zalepi za tiganj.
Tako nastaviti dok imate materijala.
Ja sam od ove količine dobila 8 većih palačinki.
Ove palačinke su malo deblje nego obične palačinke.

Palačinke možete premazati sa malo putera ili ih puniti sa ajvarom,podviti bočne stranice prema unutra i zaviti u male rolnice.
Najlepše su dok su tople, ako se ohlade, slobodno ih ponovo zagrejati u mikrotalasnu i poslužiti.

Ja sam mojim gostima odnela ove palačinke za doručak, oni su ih tek pojeli na Nijagarinim vodopadima za ručak.


Prijatno!!!!


4 коментара:

  1. Kako samo imaju lepu boju!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, draga moja...ove se tačkice dobiju kad se prevrnu i sir se otopi i zapeče.

      Избриши
  2. Привет, Зори.
    Направих ги, от толкова време ги гледах...
    Много ни харесаха тези палачинки по различен начин. Поздравления. :)
    Поздрави!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Нели, да само знаш колико се радујем и од срца ти се захвалјујем....да ви је у сласт:)))))

      Избриши