уторак, 28. мај 2019.

Punjene krmenadle sa šampinjonima i pinjolima


Od kad smo se vratili  nikako  da se saberem i odmorim od tog puta..ne kuva mi se jer su ogromne vrućine i jedemo puno salata i voća...ovo je jedan od recepata koji je pripremljen pre odlaska.
Meso u zadnje vreme nešto retko jedemo i baš mi se prijele krmenadle, ali sam htela da budu nešto malo drugačije.



 Sastojci:
oko 3 do 4 cm debela krmenadla po osobi
2 do 3 šampinjona po krmenadli
5 do 10 g pinjola po krmenadli
10 g izrendanog pecorino ili grana padano sir
pola kašičice suvog ruzmarina, majčina dušica, origano ( italijanski začin )
1 mala ljutika
po ukusu so, biber, suvi začin za svinjetinu
1 do 2 čena sitrno iseckanog belog luka
1 puna kašika sitnije sečenog peršuna

Za premaz:
1 puna kašičica dijon senfa
1/4 kašičice sveže samlevenog bibera
1/4 kašičice belog luka u prahu
prstohvat italijanskog začina
1 puna kašika limunovog soka
nekoliko grančica svežg ruzmarina

Priprema:
Krmenadle oprati.
Staviti ih u posudu i u 250 ml mlake vode rastopiti 3 kašike soli,preliti preko mesa i sipati još pola litre hladne vode, dodati nekoliko grančica svežeg ruzmarina,zatvoriti i ostaviti nekoliko sati,najmanje 20 minuta,najviše do 6 sati, u frižider.

Pinjole tostirati na suvom tiganju i ostaviti ih sa strane.
U isti tiganj, sipati 1 kašiku maslinovog ulja i dodati sitno iseckanu ljutiku i pržiti na tihoj temperaturi dok ne omekša i postane staklast.
Oprati šampinjone i iseći ih na sitne kockice i dodati u ispržen luk, dodati sitno iseckan beli luk i pržiti sve zajedno dok sva voda iz šampinjona ne uvri.
Pobiberiti, posoliti, dodati suvi začin koji koristite, sitnije iseckan peršun i italijanski začin,sve sjediniti i probati da li je šta potrebno.
Ostaviti da se malo prohladi i na kraju dodati izrendani sir.

Izvaditi krmenadle iz posoljene vode, osušiti ih kuhinjskim papirom i oštrim nožem iseći krmenadlu na pola da napravite džep.
Ja sam pravila samo za nas dvoje i smesa je bila taman dovoljna za dve krmenadle.
Napuniti napravljen džep sa masom od šampinjona i pinjola i pažljivo zaklopiti.
Nemojte preterivati sa punjenjem, inače će vam ispasti ili, ako stavljate više nadeva, onda zatvoriti krmenadle sa čačkalicama.


U manju zdelicu staviti sve sastojke zajedno, promešati i premazati svaku stranu napunjene krmenadle.


U tiganj ( onaj isti u kom ste ispržili šampinjone i koji ste samo obrisali kuhinjskim papirom ) dodati 1 kašiku maslinovog ulja i zagrejati i na zagrejanom ulju staviti krmenadle i pržiti oko 3 minuta po svakoj strani, budite pažljivi kad okrećete krmenadle da vam punjenje ne ispadne.


Za to vreme zagrejati rernu na 200°C i kad ste propržili krmenadle staviti sve u rernu i peći još 10 do 15 minuta, u zavisnosti koliko su vam krmenadle debele.
Izvaditi iz rerne, pokriti sa alu folijom i ostaviti da odstoji 5 minuta.
Preliti sa sokovima iz tiganja i poslužiti sa salatom i prilogom po vašem izboru.


Prijatno!!!!


Malo slika iz moje bašte, koje su slikane pre našeg polaska za Kinu...u to vreme nije bilo puno cveća u našoj bašti....


Pegave i plave ljubičice..ovde ih ima i u beloj i crnoj boji,probala sam jednom da zasadim u crnoj boji, imala sam ih samo prvu godinu,posle toga su jednostavno nestale a belih ima na mom putu gde hodam i ove pegave sam ubrala na jednom od tih puteva.


Ovo je beli trilium, zaštitni znak provincije Ontario u Kanadi, u kojoj mi živimo. U šumici ispred naše kuće ih ima koliko hoćeš, ja sam kupila pre desetak godina jedan, kad nisam znala da ih ima u šumici, i zasadila u našoj bašti, svake godine se vrati, niti cveta niti se razmnožava..sad ću da iskopam nekoliko iz šumice pa ću ih zasaditi kod mene pa ću videti hoće li da cvetaju i da se razmnožavaju.

Inače ovi beli na kraju, počinju da menjaju boju i postanu roze.


Ovaj crveni trilium sam prvi put videla kad mi je procvetao u bašti,Nisam ni znala da ga ima u toj boji dok mi prijateljica nije rekla da ih je puna šuma oko njihove vikendice i naravno da sam je zamolila da mi donese i evo ih...cvetali su mi i jako sam im se obradovala. Pitala sam je da mi donese još pa ću ih zasaditi a videću iduće godine da li će ovi da se razmnože još...ne sećam se koliko mi je donela prošle godine, sad ih imam tri,u jednom grmu...inače oni vole hladovinu i malo vlažnije zemljište.

2 коментара: