уторак, 29. март 2016.

Umak od brusnica

Ovde ne može da prođe ni jedan Uskrs, Božić ili Thanksgiving bez ovog umaka na stolu..slatkasto kiselkasti umak odlično se slaže sa ćuretinom. Ja ga pravim svaki put jer ga deca vole, ono što ostane, obično iskoristim za neke druge stvari..


Sastojci:

200 g šećera
sok od 3 pomorandže
1 kašika izrendane korice od pomorandže
350 g svežih brusnica
pola kašičice cimeta
prstohvat mlevenog klinčića

Priprema:

U šerpicu staviti sve sastojke, osim izrendane korice pomorandže.
Pustiti da provri na osrednjoj temperaturi, smanjiti temperaturu i kuvati još 12 do 15 minuta ili dok brusnice ne popucaju.
Skloniti sa ringle, umešati koricu od pomorandže i ostaviti da se ohladi.

Umak se može poslužiti hladan ili sobne temperature. Ono što vam ostane čuvati u frižideru u hermetičko zatvorenoj posudi.
Ovako pripremljen umak se služi uz pečenu ćuretinu.
Od ostatka se mogu puniti kiflice, praviti rolnice, poslužiti kao preliv za sladoled i odlično ide sa pečenim blagim brie sirom...

Ja sam pravila praline, rolnice,liker i sutra pravim još jednu poslasticu sa umakom od brusnica.

Prijatno!!!!

3 коментара:

  1. Анониман30. март 2016. 06:36

    Dala si mi ideju .Ja volim ćuretinu ali tako teško je ovde nadjem, osim za Božićne praznike. Čak sam razmišljala da odgojim par ćurki..Sos je fantastičan!

    ОдговориИзбриши
  2. Ovde je ima stalno da se kupi, ali jedino za praznike ima da je sveža cela ćurka..inače batake, karabatake i vratove možeš uvek kupiti, kao i mlevenu ćuretinu i to je uvek sveže.Hvala.

    ОдговориИзбриши
  3. Ovaj rwecept mi se sviđa.Pošto sutra imam godišnjicu braka pečem ćureće batake i baš ću da napravim ovaj
    umak(sos).Hvala ti za recept! Pozdrav:)

    ОдговориИзбриши