четвртак, 16. мај 2019.

Mokre kiflice sa sirom / Sodalı Buzluk Böreği

Kad sam pravila burekčiće sa sočivom ostale su mi kore, nije bilo dovoljno da se napravi gibanica a jelo mi se nešto sa sirom...Zaista je odlično, ovako nešto još nisam probala...dobila sam male hrskave kiflice od kora za pitu.Pravila sam ranije mokre kiflice od kora, ali ne na ovaj način, probajte, možda vam se dopadnu.


Sastojci: 8 kora za pitu, oko 400 g feta sir ili bilo koji kravlji sir, 1 belanac, 2 do 3 pune kašike sitno iseckanog peršuna, 2 do 3 kašike ulja, 150 do 200 ml kisele vode, 1 žumance,susam

Priprema: Ako imate okrugle kore iseći ih na tri trougla a ako imate pravougaone kore iseći ih isto u trouglove sa šire strane.
Sir izrendati ili izgnječiti viljuškom, dodati belance i sitno iseckan peršun i sve sjediniti. Nemojte soliti jer sir je dosta slan.
Ja kupujem u turskoj prodavnici već isečene kore na trouglove, koje oni zovu jufke.



Na svaki širi deo trougla staviti dobro punu kašičicu nadeva, podviti spoljne ivice prema unutra te ih zaviti u kiflicu. Kad ste završili sa uvijanjem kiflica u jednu posudu sipati kiselu vodu i ulje, staviti kiflice u kiselu vodu i ostaviti ih da odstoje tako 1 minut.
Pripremiti pleh koji ste prekrili pek papirom.


Uključiti rernu na 190°C
Mokre kiflice malo ocediti i naređati na pleh.
Umutiti žumance, dodajte malo ulja, i 1 kašiku mleka ili jogurta i sve dobro umutiti.
Premazati mokre kiflice sa umućenim žumancetom,posuti sa susamom ili crnim cuminom ( nigella seeds ) i peći ih u zagrejanoj rerni oko 30 do 40 minuta ili dok vam lepo ne porumene.


Ohladiti ih kratko i poslužiti ih tople sa kefirom,jogurtom ili kiselim mlekom.


Ove kiflice se mogu praviti i sa mesom...mislim da bi i na taj način bile odlične.

Prijatno!!!!!!

12 коментара:

  1. Чудесни са!
    Аз правя по тази рецепта,
    но корите са по-плътни - турска юфка.
    Опитайте :
    http://beautiful-danito.blogspot.com/2014/03/blog-post_26.html
    Поздрави!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Благодарение Dany .
      Имам ги управлява рецепта от турската блог , линк към , където може да видите ли го с вода от чешмата , Аз съм с mineralnom..probaj този начин .
      Благодаря и сърдечен поздрав .

      Избриши
  2. samo nisam razumela kako se seku kore ... deluje jako zanimljivo i lepo

    ОдговориИзбриши
  3. Sećeših u trouglove kao kad sečeš testo za kiflice.Hvala.

    ОдговориИзбриши
  4. Podsetime na kiflice koje sam jedno vreme stalno pravila pa zaboravila :-)
    Tvoje su bolje jer idu u rernu a ja sam ih pržila!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Vesna,...nas su ove kiflice oduševile i praviću ih malo češće. Topli pozdrav.

      Избриши
  5. Какая красота,очень аппетитно!!!:))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. От сърцето ми Благодаря ти , скъпи Nady. Топлите пожелания.

      Избриши
  6. Super kiflice.
    MIneralnu vodu pomesate sa uljem i u to ubacujete kifle na minut. Ja sam sa Turskog prevela.
    Pozdrav

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Jadranka, ja nisam stavila u vodu ali sam premazala kore što mislim da je na neki način isti efekat, bez obzira, kiflice su fenomenalne.Pre neki dan kupih i originalne turske jufke, pa ću isprobati i sa njima.

      Избриши