понедељак, 1. јун 2015.

Sendvič za večeru

Idealni sendviči za ručak u prirodi sa vašim najdražima...mi retko jedemo sendviče, ali ovaj nam se baš dopao, probajte, možda će se dopasti i vama.


Sastojci:

125 g krem sir
125 g masniji feta sir
4 struka mladog luka
po 1 ravna kašika sitno iseckane mirođije, bosiljka i peršuna
2 čena belog luka
1 kajzerica  po osobi
listovi zelene salate
naresci po vašem izboru

Priprema:

U zdelu staviti krem sir, feta sir, pasirani beli luk, sitno iseckan mladi luk i sveže začine i sve dobro  ili umutiti sa mikserom. ( ja sam sjedinila sa viljuškom )

Kajzerice ili hleb koji volite, možete da koristite i baget, raseći na pola, premazati sa masom od sira obe strane, staviti listove zelene salate a preko njih staviti nareske po vašem izboru, može da bude i piletina pečena na roštilju i poklopiti sa premazanim drugim delom.



Iseći na polovine ili manje parčiće i poslužiti sa hladnim pivom ili limunadom.
Ideja je odavde ja sam pravila po mom ukusu.

Prijatno!!!!

4 коментара: