субота, 25. април 2015.

Piletina sa začinima pečena u pivu

Piletinu volimo i danas sam pravila pilav a uz pilav mi je najlepša piletina...



Sastojci:


8 bataka ili 1 celo pile
350 ml bilo kog piva
3 do 4 čena belog luka
sveži začini žalfija, majčina dušica, lovorov list,
po ukusu biber, suvi začin za piletinu,
pola kašičice dimljene crvene paprike
nekoliko kolutova limuna
150 g suve dimljene slanine
vrlo malo ulja

Priprema:

Piletinu oprati, iseći višak masnoće i iseći na delove. Ja sam koristila batake.
Osušiti je i ispod kožice zavucite komadiće suve,dimljene slanine, posuti sa začinima koje vi volite, iseći nekoliko kolutova limuna i staviti zajedno sa mesom,preliti sa kašikom ulja, pokriti i ostaviti nekoliko sati u frižider, ili preko noći.

U zemljanu posudu staviti komade piletine, pobacati sveže začine preko piletine, čenove belog luka ostavite ne oljuštene i njih pobacati po mesu, ako kojim slučajem imate još dimljene slanine stavite i nju, kolutove limuna koje ste koristili za mariniranje, stavite i njih i naliti sa pivom.
Pokriti folijom i dobro ušuškati svuda okolo.

Rernu uključiti na 150°C i staviti zemljanu posudu u rernu i peći piletinu na tihoj temperaturi oko 2 sata, otkriti, povećati temperaturu i peći samo dok ne porumeni.

Poslužiti toplu sa pire krompirom, pilavom ili šta god vi volite.
Za ovu piletinu je važno da se tiho peče. Zavisi koliko su vam komadi mesa veliki, možda će trebati više ili manje vremena...posle sat vremena proverite sa viljuškom, ako je tečnost bez krvi u njoj, onda je meso pečeno, samo onda otkriti i zapeći je.

Ova piletina je najbolje da se peče u posudi, koju mi ovde zovemo crock pot, ali ko je nema, može i na ovaj način koji je u receptu.



Prijatno!!!

2 коментара:

  1. Piletina mi je neprikosnovena, na bezbroj načina može i brzo stiže... Odličan recept, delikatesan ;).. još je ovako nisam spremala. Pozdrav! :)

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala, draga moja Sandra....piletina se može pripremiti na hiljade načina i svaki put je drugačija...kod nas ona najbolje prolazi i mislim da je i najviše i koristim....Topli pozdrav.

    ОдговориИзбриши