субота, 21. март 2015.

Salata od mungo pasulja

Puno puta sam čula za mungo pasulj ali ga nikad do sada nisam pripremila, znatiželja me je naterala da ga isprobam. Sa njim morate da budete veoma pažljivi kad ga kuvate,jer vrlo lako se prekuva. Za ovu salatu je potrebno da se kuva da bude kuvan, ali ne i prekuvan, nešto slično kao kad kuvamo pastu, da bude " al dente "... ja sam moj pasulj, i ako sam ga kuvala po receptu, malo prekuvala a recept kaže 30 minuta, mislim da je dovoljno da se kuva oko 20 do 25 minuta ne više....
Ovako pripremljena salata je izuzetno zdrava da se jede a i posna je...


Sastojci:

100 g mungo pasulja
150 g kukuruza šećerca
1 veza sremuša
morske soli i sveže samlevenog bibera,po ukusu
sok od 1 limuna
1 kašika maslinovog ulja

Priprema:

Mungo pasulj očistiti, oprati  i naliti sa vodom i ostaviti da odstoji u toj vodi 2 sata.
Procediti, naliti sa svežom vodom, i kuvati dok ne dobijete kuvan " al dente " pasulj, oko 20 do 25 minuta.
Ocediti od vode i ostaviti da se ohladi.
Dok se pasulj hladi, skuvati kukuruz šećerac sa kašičicom soli ( ja sam koristila smrznuti kukuruz i kuvala sam ga vrlo kratko, samo dok voda nije provrela ) procediti i ostaviti da se ohladi.

Sremuš dobro oprati i iseckati ga sitnije.

Sjediniti pasulj, kukuruz i sremuš.
Preliti sa sokom od limuna,maslinovim uljem, posoliti i pobiberiti po ukusu.

Poslužiti

Ja nisam imala sremuš pa sam napravila malo drugačije. Iseckala sam sitnije spanać, dodala 2 čena belog luka, 2 struka mladog luka i 2 male glavičice ljubičastog luka.

Originalni recept je iz knjižice naša "najlepša jela od pasulja"

Prijatno!!!!!

Нема коментара:

Постави коментар