уторак, 28. октобар 2014.

Palačinke sa pivom

Prvi put pravim palačinke sa pivom i jako mi se sviđaju,ako imate piva u kući, probajte ih i vi.


Sastojci:
originalni recept sa nekim mojim izmenama

3 jaja
200 g brašna
400 ml piva ( koristila sam pivo sa ukusom meda )
1 velika kašika meda
1 kašičica vanilla paste / vanilla / vanilin šećer
1 kašika ulja a možda i ne treba

Priprema:

Žicom za mućenje umutiti jaja, dodati pivo, vanilu i med i sjediniti sve zjedno i na kraju dodati brašno i umutiti sa žicom u glatko testo bez grudvica.
Ovako pripremljeno testo ne mora uopšte da odstoji u frižideru, možete odmah peći palačinke.
U originalnom receptu kaže 400 ml piva, meni je trebalo još 30 ml jer mi je testo bilo gušće i prva palačinka mi je bila malo deblja.
Puno zavisi od brašna, vi probajte prvu palačinku,pa vidite da li vam je potrebno još tečnosti.

Zagrejati teflonski tiganj sa nekoliko kapi ulja, sipajte manju kutlaču tečnosti,okrećući tiganj okolo rasporediće se tečnost svuda podjednako.
Pržii nekoliko minuta ili dok vam ne porumene,okrenuti i pržiti i drugu stranu.
Meni se uvek prva strana bolje ispeče od druge.

Ispecite sve palačinke, ja sam od ove količine dobila 12 palačinki.

Ako hoćete da pravite sa slanim punjenjem, izostavite med i vanilu.

Prijatno!!!!!

6 коментара:

  1. Vau, palačinke izgledaju tako vazdušaste i meke, primamljive kao i celi taj aranžman.. vredi se pomučiti ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Sandra....palačinke su izuzetno fine i što mi je najvažnije, nisu žilave.Hvalati puno i ovde nema mučenja, samo malo stajanja pored šporeta. Topli pozdrav.

      Избриши
  2. I love pancakes, but I've never tried to make them with beer... They look really tasty!
    Hugs and kisses, Zoki!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Thanks Gery. I never made crapes before with beer, this is my first time and to be honest, they are really tasty and what is most important that they do not taste like beer. Hugs, my dear:)))

      Избриши