четвртак, 12. јун 2014.

Voćna Panna Cotta

Divna letnja poslastica, koja se jako brzo napravi e sad, mora se čekati nekoliko sati dok se dobro ohladi i stegne, zato vam je najbolje da je napravite uveče.

Ovaj recept posvećujem mojoj dragoj prijateljici Katarini, koja danas slavi njen rođendan.
Draga moja prijateljice, srećan ti rođendan, grlim te i ljubim i srećna sam da te imam za prijateljicu!!!!!


Sastojci: 1 pakovanje JELLO od jagoda, 250 ml vruće vode, 250 ml pavlake, 3 - 4 jagode isečene na kocke
i još: 100 ml slatke pavlake, 2 - 3 kašike likera od jagoda
ž, listovi nane, sveže jagode
Za vas koji nemate JELLO: 250 ml soka od jagoda, 7 g želatina, 2 do 3 kašike meda, javorovog ili agavinog sirupa

Priprema:  Staviti 250 ml vode da provri, dodati JELLO i dobro izmešati dok se sve ne otopi. Ja sam koristila JELLO bez dodatka šećera. Kad se sve otopilo dodati 250 ml hladne pavlake i dobro izmešati da se sve sjedini.

Napomena:  Za vas koji nemate JELLO koristiti sok od jagoda ili jagode izblendirati, dodati vodu do 250 ml, procediti kroz sitnu cediljku i med i mešati dok se med ne otopi.

Želatin potopiti u malo hladne vode da nabubri i kad nabubri, zagrejati ga da se otopi i dodati u jagode i sve dobro izmešati.

Umesto pavlake može da se koristi jogurt ili kisela pavlaka,izbor je vaš.

Sipati u posudice iz kojih ćete poslužiti ili u neki veću, dodati oprane i očišćene jagode isečene na kockice i staviti u frižider da se ohladi i stegne.

Pre nego što ćete poslužiti umutiti slatku pavlaku, ukrasiti panna cottu, preliti sa kašičicom likera od jagoda, ukrasiti svežom nanom i jagodama i uživati.


Prijatno!!!!!

6 коментара:

  1. Анониман12. јун 2014. 18:35

    I ja obožavam Panakotu.To je valjda najjednostavniji dezert za pripremiti a tako je ukusan.Nisam ga pravila na tvoj način.Probaću

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U pravu si, mislim da ne,ma tog ko je ne voli. Probaj i na ovaj način, dopašće ti se.Hvala.

      Избриши
  2. Happy Birthday to your friend, Zoki! I'm sure she will love this sweet fantasy! It looks more than perfect. :)
    Hugs and kisses, my dear friend!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Thanks a million, my dearest Gery....we went to see her last night and it was pleasant surprise for her. Hugs, my dear and kisses:))

      Избриши
  3. Sretan rođendan tvojoj prijateljici, a ovo je prava ljetna poslastica koju rado pripremim, sviđa mi se tvoja verzija !

    ОдговориИзбриши
  4. Zahvaljujem se u ime moje prijateljice a mi smo uživali u ovoj voćnoj panna cotti.

    ОдговориИзбриши