петак, 16. мај 2014.

Predjelo od sira i začina

Dok sam bila dete, nisam bila veliki ljubitelj sira i kad god bi mama kupovala sir uvek je kupila onaj sitan sir, koji sam ja obožavala, jer je bio tako kremast, da sam mogla da ga namažem na hleb. Ni dan danas nisam veliki ljubitelj kravljeg sira, jedem ga ali bih mogla bez njega...moj muž, na suprot meni, bi mogao da živi na siru, hlebu i paradajzu......ova salata je za njega a vama može da bude večera ili fino predjelo.


Sastojci: 1 mala glavica sitno iseckanog crnog ili ljubičastog luka, 2 struka sitno iseckanog mladog luka, 2 sitno iseckana paradajza, sitno iseckan 1 mali krastavac, 2 do 3 kašike krupnije isečenog peršuna, 120 g izmrvljenog feta sira, 1 kašičica kumina, 1 kašičica tučene ljute ili slatke paprike, 1 kašičica suvog oregana ili timijana, 1 kašičica mleven sumak  ( sumac ) ( ne mora ), 2 kašike ekstra devičanskog maslinovog ulja, 1 kašika limunovog soka, morska so i sveže samleven biber po ukusu, krekeri, pita hleb za posluživanje

Priprema: Svo povrće prvo oprati i sitno iseckati.
U veću zdelu staviti sir, crni luk,mladi luk, oregano i tučenu papriku i sve izmešati.
Dodati krastavac, paradajz, peršun,maslinovo ulje i limunov sok i sve dobro izmešati.Posoliti i pobiberiti po ukusu.

Pre služenja posuti sa sumakom, ako ga koristite, ako ne i ne mora.

Poslužiti sa krekerima, pita hlebom ili sa nekim finim tostiranim hlebom.


Prijatno!!!!!!

6 коментара:

  1. Zoki, it's the same with me - I can eat tomatoes with cheese all life! But we really love the salad which is called "shopska salata" in Bulgaria. :)
    Your idea is so nice!
    Hugs, my friend!

    ОдговориИзбриши
  2. We have shopska salata in Serbia to, and I make that salad often summer time,it is easy to make and very refreshing to eat. Thank you, my dear friend and hugs for you:))

    ОдговориИзбриши
  3. Wow, my dear! I'm a passionate about cheese. Looooved this so much!!! lots of kisses, Marie :)))

    ОдговориИзбриши
  4. Thank you Marie.If you love cheese you will love this salad for sure. Hugs, my dear:))

    ОдговориИзбриши