недеља, 25. мај 2014.

Limunada od jagoda

Vreme je jagoda, zašto ne bismo napravili i limunada od ovih slatkih i mirišljavih bobica?


Sastojci: 200 g jagoda, 100 ml tečnog meda, 1 l hladne vode, 250 ml isceđenog soka od limuna
Za dekoraciju: kolutovi limuna, seckane jagode, nana, led
.
Priprema: U hladnu vodu staviti med ( ako su jagode zrele i slatke, možete staviti i manje meda....mi ne volimo kad je puno slatko jer limunada ipak treba da nas osveži ) i mešati sa žicom za mućenje dok se med ne otopi, dodati isceđen limun i jagode, koje ste smrvili štapnim mikserom i procedili kroz gustu cediljku, da odstranite semenkice.

Sve to izmešati, dodati iseckane jagode i kolutove limuna i ostaviti da se dobro ohladi.


Pre služenja dodatti kockice leda i listiće nane. ( ja moju limunadu nisam dobro ohladila, slikala sam je odmah, jer sam žurila da je uslikam dok ima sunca, oblaci su počeli da se navlače po nebu )


Prijatno!!!!






10 коментара:

  1. Приказно изглеждаща и уханна лимонадка......Поздравления за рецептата и снимките,Зори!

    ОдговориИзбриши
  2. Milena, od srca ti hvala i veliki pozdrav za tebe, draga moja blogerko:))

    ОдговориИзбриши
  3. Zoki, it's fantastic, so fresh and so good! :)

    And I'm really sorry for all the victims...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Gery,it is so sad to see all this people suffering...for days I could not move or function,can you imagine them going trough that and loosing everything. It is terrible situation in Serbia, Bosnia and Croatia, and it will be for many years to come. My heart goes to all of them. Thank you,my dear friend. Hugs:))

      Избриши
  4. Mislim da svi koji smo daleko suosjećamo i pomažemo koliko možemo

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U pravu si Ingrid,nikad se ne zna kad se nama može nešto dogoditi, a daj Bože, da nikada ne osetimo nikakve strahote života. Topli pozdrav..

      Избриши
  5. Ne daj Boze da se ikada tako nesto ponovi, ali zivot mora ici dalje... sve je lepse uz casu ove mirisne limunade.:))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažem se sa tobom potpuno....mislim da je ovo potreslo sve nas,ali kao što kažeš, moramo da nastavimo da živimo.Zagrljaj za tebe.

      Избриши
  6. Nadam se da se ovakve poplave nikada više neće ponoviti i da će oporavak ići što brže, uistinu mi je žao sve te ljude koji kroz ovo moraju proći. Limunada od jagoda me osvojila, divno ljetno osvježenje, nadam se da će nam ovaj mjesec donijeti i toplije vrijeme kada će uživanje u ovoj limunadi biti potpuno !

    ОдговориИзбриши
  7. Branka, ne mogu da verujem još uvek kroz sve što je taj narod prošao i kroz šta će prolaziti i moje srce je sa svima njima....to je zaista strašno.

    ОдговориИзбриши