среда, 28. мај 2014.

Doručak u čaši 2

Nemamo uvek vremena da pripremimo zdrav doručak, ako volite doručak u čaši, ovo je za vas.
Kod nas su oni uvek dobro došli, ne zato što nemamo vremena,nego što ih volimo.

Recept šaljem  našoj ovomesečnoj domaćici Mateji sa bloga M's Bakery kao ulaznicu za blogersku igricu " Ajme,koliko nas je ", koja nam je zadala temu,jogurt.



Sastojci za 4 čaše:

1 veća dinja
2 banane
2 kašike meda
sok od limuna
4 kašike gustog jogurta
150 ml vode 
cimet

Priprema:

Sve ovo staviti u blender i izmiksita, sipati u čaše i poslužiti.

Ovo, umesto doručka može vam biti piće sa kojim ćete se rashladiti,za užinu ili poneti na posao i popiti za ručak.
( dinju očistiti i iseći na kockice veče pre, da ne gubite vreme ujutru )


Prijatno!!!!!

Da ne zaboravimo, pomozite koliko možete


8 коментара:

  1. Prezentacija savršena, a sastojci mi se čine veoma zanimljivi, moram priznati da me sada jako zanima kakav je okus, voljela bih probati pa ću sačekati dinje :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nataša, ukus je izuzetno fin i osvežavajuć. Ja sam pravila i sa bananom i sa mangom, sa mangom mi se više dopada ( zbog mirisa manga ) ali je ukusan i sa bananom a mogu da zamisli kako će tek naše domaće dinje da mirišu. Hvala.

      Избриши
  2. Delicious and healthy - the perfect breakfast! :)
    Hugs, my dear Zoki!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Thank you, my dearest friend. Ideal for mornings or hot days. Hugs and kisses:))

      Избриши
  3. Dinja u ovoj kombinaciji mi zvuči odlično, a ovako poslužen doručak ne bih nikada odbila ! Stiže ljeto i sezona dinja i ovakav doručak će sigurno biti često na stolu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni su ovakvi napitci za doručak najdraži. Popiješ, i ideš dalje,mada volim i one klasične, kad cela porodica sedne za stolom.

      Избриши