петак, 6. децембар 2013.

AVOKADO I KRASTAVAC SALATA

Salate, koju su nam ustvari lakši obroci, jako volimo.. Ova salata može biti posna, mi smo je juče takvu jeli, bez sira i bila nam je lagani ručak....može se poslužiti i kao predjelo sa prepečenim hlebom ili dodatkom uz suhomesnate nareske.


Sastojci:

     1 krastavac, ociscen od semenki i isecen na kockice
     1 avokado,isecen na kockice
     10 listova mente/nane, sitno iseckane
     1/2 limete/limuna, sveze iscedjen sok, ili po ukusu
     20-30 gr feta sir ( ja sam koristila gorgonzolu, volim taj ukus )
     2 kuvana jaja
     po ukusu morske soli, sveze mlevenog bibera, crvena mlevena paprika, maslinovo ulje


Priprema:

Krastavac oljustiti, ocistiti semenke, iseci na kockice, posoliti i ostaviti da se malo ocede. Posto sam ja pravila salatu da se odmah pojede, ja sam krastavac “osusila” sa kuhinjskim papirom, nisam ostavila da se ocedi. 

Avokado preseci na pola pa ga iseci na kockice, dok je jos u ljusci, pa kasicicom pazljivo izvaditi komade u posudu u kojoj cete posluziti salatu, pa preliti sokom od limete/limuna, promesati i ostaviti. 

Mentu sitno iseckati pa dodati avokadu, dodati ocedjen krastavac, so, biber, maslinovo ulje, sve dobro promesati.  

Dobro ohladiti u frizideru. 

Posuti feta sirom, ukrasiti prethodno kuvanim jajima, jaja posuti malo sa crvenom mlevenom paprikom i posluziti uz prepecen hleb.



Prijatno!!!

Нема коментара:

Постави коментар