среда, 3. јул 2013.

SLATKI TERIN SA VOĆEM

Volim ovakve terine jer su puni voća i lepi su za oko, idealni za ove, dolazeće, tople dane, uživaćete i vi i vaša dečica sa vama. 



Sastojci:

     14 g želatina
     500 ml soka od belog grožđa ili jabuka
     90 g šećera
     1.5 l raznog voća (isečene banane na kolutiove, jagode, maline, borovnice, kupine,bobice grožđa )

Priprema:

U manju šerpicu sipati 65 ml soka i dodati želatin. Ostaviti da omekša 2-3 minuta. 

Zagrejati 65 ml soka od grozđa zajedno sa šećerom, dok se šećer ne otopi. Skloniti sa vatre, dodati omekšali želatin i mešati dok se totalno ne otopi pa onda dodati ostatak soka. 

Staviti u kalup 8cmX16cm svo voće koje imate, preliti sa smesom od želatina i ako je potrebno nežno pritisnuti voce da je svo potopljeno u tečnost, ako je potrebno odvadite malo voća. 

Ostaviti najmanje 3 sata u frižider, ili najbolje preko noci, da se stegne.

Da biste odvojili od kalupa, potopiti dno kalupa u vruču vodu oko 5 sekundi. Preokrenuti na tacnu na kojoj ćete servirati i čvrsto protresti da se odvoji. Isecite na lepe šnite i poslužiti sa šlagom.



Prijatno!!!!

P.S.  Umesto želatina možete koristiti agar agar.Obično je dovoljno 7 g želatina za količinu od 500 ml tečnosti, ali u ovom receptu je dupla količina, ja nisam smela da stavim manje da mi kojim slučajem ne bude dovoljno čvrsto....vi uradite kako vi mislite da je najbolje.

Ovaj recept prijavljujem za igrucu " ajme,koliko nas je " i čestitam našim novoj  domaćici  sa bloga  "Kutlačom po kazanu " koja nam je zadala temu za mesec septembar, grožđe

4 коментара:

  1. The ideal summer dessert - fressh and delicious! Well done, Zokie, and have a nice evening! :)

    ОдговориИзбриши
  2. Baš sam neki dan na TVu naletila na sličan recept. Ovaj recept sam propustila dok je još bilo jagoda. Tako mi treba kad ne čitam blogove na vrijeme pa mi se nagomila gradivo.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja jako volim ove poslastice sa voćem...probaj sa drugim voćem;borovnicama,malinama, grožđem,breskvama....

      Избриши