петак, 1. фебруар 2013.

Slani trouglovi

Testa jako volim,slana posebno.Ovi trokutići su vrlo slični ili možda čak i isti,kupus kiflama…mene je oduševilo kako izgledaju a ukus im je božanstven.
Probajte, možda se dopadne i Vama…..pa da krenemo…..recept sam preuzela sa Coolinarike sa nekim mojim izmenama.


Sastojci za testo:


700 g svenamenskog brašna
150 g brašna za hleb
500 ml kefira ili tečnog jogurta
12 g suvog kvasca ili 30 g svežeg
1 kašičica šećera
2 kašičice soli,ili po ukusu
100 ml ulja
1 žumanac

Sastojci za premazivanje testa:

160 g putera
2 žumanca
2 kašike brašna

i još:

1 belanac
semenke po ukusu

Priprema:

Zagrejati kefir ili tečni jogurt,i u polovinu tečnosti dodati kvasac i kašičicu šećera,dobro promešati i ostaviti na stranu da se kvasac digne.

U posudu za mešenje prosejati brašno,dodati so,umućen žumanac,ulje,nadošli kvasac i ostatak kefira i sjediniti dok ne počne testo da se odvaja od zidova posude. Isipati na radnu površinu i umesiti glatko i  po malo mekano testo. Vratiti u posudu,premazati sa malo ulja i prekriti sa kuhinjskom krpom i ostaviti na toplom da naraste, dok se količina testa ne udvostruči…oko sat vremen a ( u zavisnosti od temperature u prostoriji ).

Dok testo raste,umutiti dva žumanca sa puterom i 2 kašike brašna i ostavite na stranu.

Naraslo testo isipati na radnu površinu te ga premesite ponovo.

Podeliti testo na 4 jufke. 

Kupus kifle

Svaku jufku rastanjiti u pravougaonik, što tanje možete i premazati je sa četvrtinom smese od jaja.Uviti u rolat.Tako uraditi i sa preostale tri jufke.

Svaku jufku iseći oštrim nožem u cik cak i staviti na pleh,koji ste prekrili pek papirom.

Kupus kifle

Kod mene na slici vidite samo jednu jufku, ja sam pravila od pola smese, jer mi volimo samo sveža peciva ( ustvari ne MI, nego JA ) i pekla sam obe posebno jer nisam imala takav pleh gde bih mogla da stavim samo dve jufke.

Ovako pripremljene jufke premazati sa jednim umućenim belancetom i posuti semenkama po želji. 

Prekriti ponovo i ostaviti još pola sata da testo ponovo naraste.

Zagrejati rernu na 180*C i peći ih oko 20 do 25 minuta ili dok vam blago ne porumene.

Pećene trouglove malo prohladiti na žici za kolače,preseći nožem komadiće ili ih jednostavno iskidati rukom i poslužiti sa jogurtom,kiselim mlekom ili običnim mlekom za doručak ili večeru.

Ovi trouglovi su spolja hrskavi a unutra meki i zaista ćete uživati u njima. Po želji,preko premazanog testa sa puterom, možete staviti i neku salamu ili šunku i tek onda zaviti u rolat i iseći na cik cak.

Kupus kifle

Prijatno!!!!

Нема коментара:

Постави коментар